První

Pouze 70 vozů bude dodáno v roce 2017. Vůz montuje tým 20 lidí a výroba vozu trvá od začátku po předání zákazníkovi přesně 6 měsíců. Vůz se skládá z více než 1800 dílů.

Druhý

Bugatti se chlubí svoji továrnou nebo chcete-li jak oni nazývají módním ateliérem. Továrna má rozlohu 1000 metrů čtverečních a podlahu pokrývá bílá lesklá dlažba – asi inspirace i McLarenu. Doufejme, že zaměstnanci nenosí boty s černou podrážkou. Dlažba je vyrobena z epoxidové pryskyřice pro rozptýlený elektrostatického náboje.

Třetí

Monokok je připevněn ke konstrukci vozu pomocí 14 masivních titanových šroubů. Váha jednoho tohoto šroubu je pouhých 34g.

Čtvrtý

Víte, kolik váží 8 litrový motor W16 použitý v Bugatti Chiron? 628kg . Pro představu čtyřlitrový motor BMW S65 V8 váží 202 kg – ale je fakt že nemá 1478 koní.

Pátý

Bugatti zkonstruovalo největší samostatný vnější díl vozu z uhlíkových vláken, jaký byl dosud použit v automobilovém průmyslu. Boční karosářský panel je v jednom kuse od přídě po záď vozu.

Šestý

U vozu za 2,4 milionů euro se čeká dokonalost ve všech směrech včetně laku. Chiron stráví v lakovně okolo třech týdnů, po kterých stráví ještě 6 hodin ve speciálním světelném tunel ve kterém lze odhalit veškeré nedokonalostí.

Sedmý

Aby se Bugatti ujistilo, že do vozu po kompletaci kvůli interiérovým netěsnostem nezatéká, prochází ještě závěrečnou dešťovou zkouškou. Vůz je vystaven na 30 minut umělému dešti se simulovanou intenzitou monzunového deště.

zdroj:cartrh